Search
Facebook
Youtube
info@skola1radost.cz
+420 702 143 221
DOMŮ
O NÁS
Představení školy
Naše hodnoty
Naše vize
Naši lidé
Nabídka práce
STŘEDNÍ ŠKOLA
Přijímací řízení
Ilustrační úlohy k přijímací zkoušce
Profil absolventa
Charakteristika vzdělávacího oboru
Vzdělávací koncepce
Rámcové rozvržení obsahu vzdělávání
ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Přihlášení do ZŠ
Organizace školního roku
Poradenská činnost
Předškoláček
Zapojení školy do projektů
JÍDELNA
Informace o jídelně
Jídelní lístek
DRUŽINA
Informace o družině
Přihláška do školní družiny
Galerie družiny
DĚTSKÝ KLUB
Informace o klubu
ONLINE Dětský klub
Povinná dokumentace
Příměstské tábory 2021
SPOLUPRÁCE
Rada ŠPO
Čajovny
Naši partneři
KONTAKT
Menu
DOMŮ
O NÁS
Představení školy
Naše hodnoty
Naše vize
Naši lidé
Nabídka práce
STŘEDNÍ ŠKOLA
Přijímací řízení
Ilustrační úlohy k přijímací zkoušce
Profil absolventa
Charakteristika vzdělávacího oboru
Vzdělávací koncepce
Rámcové rozvržení obsahu vzdělávání
ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Přihlášení do ZŠ
Organizace školního roku
Poradenská činnost
Předškoláček
Zapojení školy do projektů
JÍDELNA
Informace o jídelně
Jídelní lístek
DRUŽINA
Informace o družině
Přihláška do školní družiny
Galerie družiny
DĚTSKÝ KLUB
Informace o klubu
ONLINE Dětský klub
Povinná dokumentace
Příměstské tábory 2021
SPOLUPRÁCE
Rada ŠPO
Čajovny
Naši partneři
KONTAKT
Naše hodnoty
Sebeúcta a seberegulace je realizována:
uplatněním respektující komunikace
nastavením vlastních hranic s ohledem na hranice druhých
společnou tvorbou školních pravidel
sebepoznáváním v různorodých situacích
Autonomie umožňuje:
maximální podporu kreativity a realizaci vlastních konceptů
rovnocenné partnerství mezi dospělým a dítětem
podporu důvěry v dítě, jeho schopnost poznávat svůj vnitřní potenciál a nadání
volbu vlastní vzdělávací cesty
Smysluplné učení je naplňováno, když:
děti přinášejí do procesu učení vlastní iniciativu, svá témata, učitelé na tuto iniciativu aktivně reagují
ve škole probíhá vzájemné učení učitelů a žáků
žák propojuje dřívější poznatky a zkušenosti a dává je do souvislosti s novými poznatky (pedagogický konstruktivismus)
žáci přebírají odpovědnost za své učení a dochází k rozvoji vnitřní motivace
Naše výchovné a vzdělávací strategie:
autonomie v prostředí určeném pro vzdělávání
respektující přístup
formativní hodnocení
projektová/ modulární výuka
rozvoj čtenářství
výuka matematiky s využitím prvků metody prof. Hejného
kritické myšlení
intuitivní pedagogika
inkluzivní typ školy
implementace klíčových kompetencí
Přihlásit