Search
Facebook
Instagram
Youtube
info@skola1radost.cz
+420 702 143 221
O NÁS
Představení školy
Naše hodnoty
Naše vize
Naši lidé
Základní škola
Střední škola
Podpora
ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Předškoláček
Přihlášení do ZŠ
Dokumenty ke stažení
Organizace školního roku
Lidé
Poradenská činnost
Zapojení školy do projektů
STŘEDNÍ ŠKOLA
Základní informace
Stručně o škole
Lidé
Rozvrh
Přijímací řízení
Profil absolventa
Charakteristika vzdělávacího oboru
Vzdělávací koncepce
Dokumenty ke stažení
Fotogalerie
JÍDELNA
Informace o jídelně
Jídelní lístek
DRUŽINA
Informace o družině
Přihláška do školní družiny
Galerie družiny
VOLNÝ ČAS
Letní příměstské tábory 2023
Kroužky
SPOLUPRÁCE
Rada ŠPO
Čajovny
Naši partneři
Nabídka práce
KONTAKT
Menu
O NÁS
Představení školy
Naše hodnoty
Naše vize
Naši lidé
Základní škola
Střední škola
Podpora
ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Předškoláček
Přihlášení do ZŠ
Dokumenty ke stažení
Organizace školního roku
Lidé
Poradenská činnost
Zapojení školy do projektů
STŘEDNÍ ŠKOLA
Základní informace
Stručně o škole
Lidé
Rozvrh
Přijímací řízení
Profil absolventa
Charakteristika vzdělávacího oboru
Vzdělávací koncepce
Dokumenty ke stažení
Fotogalerie
JÍDELNA
Informace o jídelně
Jídelní lístek
DRUŽINA
Informace o družině
Přihláška do školní družiny
Galerie družiny
VOLNÝ ČAS
Letní příměstské tábory 2023
Kroužky
SPOLUPRÁCE
Rada ŠPO
Čajovny
Naši partneři
Nabídka práce
KONTAKT
Naše hodnoty
Sebeúcta a seberegulace je realizována:
uplatněním respektující komunikace
nastavením vlastních hranic s ohledem na hranice druhých
společnou tvorbou školních pravidel
sebepoznáváním v různorodých situacích
Autonomie umožňuje:
maximální podporu kreativity a realizaci vlastních konceptů
rovnocenné partnerství mezi dospělým a dítětem
podporu důvěry v dítě, jeho schopnost poznávat svůj vnitřní potenciál a nadání
volbu vlastní vzdělávací cesty
Smysluplné učení je naplňováno, když:
děti přinášejí do procesu učení vlastní iniciativu, svá témata, učitelé na tuto iniciativu aktivně reagují
ve škole probíhá vzájemné učení učitelů a žáků
žák propojuje dřívější poznatky a zkušenosti a dává je do souvislosti s novými poznatky (pedagogický konstruktivismus)
žáci přebírají odpovědnost za své učení a dochází k rozvoji vnitřní motivace
Naše výchovné a vzdělávací strategie:
autonomie v prostředí určeném pro vzdělávání
respektující přístup
formativní hodnocení
projektová/ modulární výuka
rozvoj čtenářství
výuka matematiky s využitím prvků metody prof. Hejného
kritické myšlení
intuitivní pedagogika
inkluzivní typ školy
implementace klíčových kompetencí